Näille sivulle kerään kuvia, rakkaasta koru harrastuksestani. Yritän pitää harrastisuksesta kynsin ja hampain kiinni, sillä sairastan nivelreumaa, eikä koruilu ole helppoa minulle. Usein korut valmistuvat tuskallisen hitaasti, mutta lopulta ne tulevat valmiiksi. Kirjoitan aina mukaan lyhyen kuvauksen, käytetyistä materiaaleista, sekä punontatekniikasta.
Lisää korujani löytyy myös osoitteesta maahettaret.blogspot.fi joka on yhteinen blogi sisarieni kanssa. Tervetuloa korumaailmaani !

lauantai 3. toukokuuta 2014

Petroolin värinen korusetti

Pitkästä aikaa tartuin korupihteihin. Aijai sain huomata, että
sormet tuntuivat paksuilta ja jäykiltä. Tavarat tippuivat käsistä.
Noukin eräänkin helmen lattialta viisi kertaa.!!!
En antanut kuitenkaan periksi ja lopulta sain valmiiksi tämän 
korusetin. Käytin siihen foliolasihelmiä sekä kivasti
eri väreissä säihkyviä viistehiottuja helmiä.
Riipuksen kokosin monista eri osasista.




Valokki

4 kommenttia:

  1. Aivan mahdottoman upea koru, kaunista vihreää ja riittävästi blingiä:-)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Helinä :) Olen nyt yrittänyt elvytellä koruilua. Minulla on ollut aika pitkä tauko. Sormet ovat hankalat. Uskon, että kun olen sinnikäs ja vain jatkan korujen valmistusta se toimii kuntoutuksena, eivätkä sormet jäykisty niin nopeasti. Toimintakyky pysyy parempana.

    VastaaPoista
  3. Aivan ihanat korut ja värikin on mun mieleen!:) Kyllä varmasti koruilu on hyväksi vaikka sinnikkyyttä vaaditaankin.

    VastaaPoista
  4. Kiitos Johanna :) Alku hankaluuksista kun pääsee yli, niin kyllä korujen teko sujuu, vaikkakin hitaasti.

    VastaaPoista