Näille sivulle kerään kuvia, rakkaasta koru harrastuksestani. Yritän pitää harrastisuksesta kynsin ja hampain kiinni, sillä sairastan nivelreumaa, eikä koruilu ole helppoa minulle. Usein korut valmistuvat tuskallisen hitaasti, mutta lopulta ne tulevat valmiiksi. Kirjoitan aina mukaan lyhyen kuvauksen, käytetyistä materiaaleista, sekä punontatekniikasta.
Lisää korujani löytyy myös osoitteesta maahettaret.blogspot.fi joka on yhteinen blogi sisarieni kanssa. Tervetuloa korumaailmaani !

tiistai 30. maaliskuuta 2010

Riipus

Riipus on valmistettu Balin sterling hopealinkeistä, koristeena swarovskin kristalleja, helmenä on ametisti. Ketju on punottu muunnellulla muinaisketjumallilla pienin 2,5 mm lenkein.

8 kommenttia:

  1. Hyvänen aika!! Melkein sanattomana täällä 'selailen' blogejasi. Hämmästyksekseni seuraat blogiani ja minä nyt ensimmäistä kertaa tosiaankin löysin tänne, jonkin linkin kautta, mistä lie, mutta onneksi löysin. Olen lääpälläni yltiöihaniin luontokuviisi :-D

    VastaaPoista
  2. Tervetyloa! Mags, minulla on ollut jo kauan sivusi kirjanmerkeissä, sinulla on ihania koruja.

    VastaaPoista
  3. Jälleen löytyi uusi mielenkiintoinen blogi=) Olen itsekin tehnyt muutamia ketjuja mutta perinteisin mallein vain muutamin lasihelmin. Olet tehnyt upeita ketjuja uusin ideoin. Tämä lila on niin väreiltään kuin muodoiltaan todella hieno, niin oli kyllä edellinen vihreäkin. Aikaisemmin ajattelin etten ikinä halua patinoida korujani, olen liian harakka eli rakastunut kiiltoon. Pikkuhiljaa alan kuitenkin lämpenemään asialle, näytti meinaan jännittävämmälle, muodot tulee aivan eri tavalla esille =)

    VastaaPoista
  4. Wow, Minäkin jäin selailemaan korujasi ja olen mykistynyt. Tämä on aivan uskomattoman kaunis ja vieläpä sisältää minun lempparivärit (hopea, luumu ja lila).

    VastaaPoista
  5. Sinikarhu tervetuloa! kiitoksia kommentista. Olen patinoinut aika paljon korujani, niistä tulee aika jännittävän näköisiä. Mutta, pidän kyllä paljon ihan hopean kiiltoisista koruista.

    VastaaPoista
  6. Tervetuoa! Elegia, kiitos kommentista.On ilahduttavaa saada tännekkin blogiin lukijoita ja katselijoita. Hopeakoruharrastus on ollut pari kuukautta tauolla, mutta nyt olen taas aloittanut punomisen.

    VastaaPoista